RENOVACE LAKU
LEŠTĚNÍ LAKU
Jedná se o proces mechanického opracování poškozené vrstvy laku.
Používáme k tomu excentrické leštičky značky RUPES, mnoha rozměrů, leštící pasty s různými typy a velikostmi abraziv, a v neposlední řadě leštící kotouče z různých materiálů a tvrdostí.
Při práci myslíme také do budoucna, snažíme se díky kombinaci leštících past a kotoučů dosáhnout co nejlepšího výsledku, ale zároveň s nejmenší možnou odleštěnou ochrannou vrstvou laku – každý mikron navíc sice může odstranit více vad, ale zároveň může dojít k úplnému odleštění ochranné vrstvy a tím vystavit lak riziku koroze.
Vyleštěný lak je pak vhodné chránit použitím některé z ochran laku, ať už vosky, sealanty či keramickými povlaky, a náležitě se o něj starat, aby vám dělal pořád radost. O typech ochran laku si můžete přečíst v jiném článku.
FAQ
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Běžná celková tloušťka vrstvy laku bývá +- 120 µm(0.12 mm) a platí, čím víc, tím líp.
Čirý lak se na této tloušťce podílí cca 1/3. Při této službě, odlešťujeme čirou vrstvu laku a tím nedostatky, které se zde nachází.
Zpravidla se jedná o škrábance, hologramy, poškození laku z kartáčových myček apod.
Udržované starší auto může zabrat 16 až 25 hodin.
Velmi poškozené tvrdé laky se můžou blížit k 50 hodinám práce, v určitých případech i více.
V tomto čase je zahrnuta příprava na leštění, leštění a příprava na následující ochranu laku.
Nikdy vám nepovíme cenu po telefonu či dle fotek.
Cenové rozmezí následně s vámi prokonzultujeme a to na základě vašeho rozpočtu, domluvíme se na možnostech a jakého je možné dosáhnout výsledku.
Cenu ovlivňuje stav laku a také jeho tvrdost.
Ceny takové služby zpravidla neklesají pod 9000 Kč.
(Pro vozidla o velikosti Škoda SuperB či Octavia).
Pokud vás zajímá, co vše tato služba obsahuje, podívejte se do záložky našich služeb, kde máme vše rozepsáno.